Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 24-48 ore. Comenzile plasate în weekend pot dura 4 de zile lucrătoare. Livrarea produselor se va face prin serviciile de curierat (GLS/DPD/SameDay/FanCurier). Termenul de livrare pentru produsele care sunt cumpărate la comandă este între 14 zile și 30 de zile. Pentru comenzile făcute la comandă se cere o plată în avans pentru a garanta furnizarea produsului.

Produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor:

  • Produse noi, sigilate din fabrică beneficiază 24 luni garanție.
  • Produse refurbished IT beneficiază de garantie între 24 și 48 de luni.
  • Produse calitate second hand beneficiază de 12 luni garanție.

Se acordă garanţie pentru defecte de material şi defecte din fabricaţie. Mai multe informații despre politica de garanție găsiți în secțiunea “Garanții”.

Returnare produse

Produsele se pot returna în 14 zile calendaristice din data primirii coletului fără nici un cost suplimentar. Pentru a beneficia de retur gratuit produsul trebuie sa aibă o defecțiune din fabrică, defecțiune cauzată în timpul livrării, sau să nu fie conform descrierii. 

Dacă clientul cumără să testeze produsul cu intenția de a-l returna în cazul în care nu îi place sau se răzgândește, sau a comandat din greșeală alt produs neverificând descrierea, acceptăm returul doar daca produsul este intact si nevătămat. Ambalajul trebuie să fie intact astfel încât să se poată pune în vânzare. Aceste retururi sunt verificate în depozit înainte de rambursarea banilor. În acest caz costul transportului pentru retur este plătit de client.

Modalități de plată și livrare

 Plata prin card:

Comenzile plasate în site se pot plăti cu cardul fara nici o taxa adițională.

Factura:

După preluarea comenzii, produsul este ambalat, apoi factura este întocmită și trimisă. Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură. Bunurile sunt expediate din depozitul furnizorului direct.

Plata ulterioară (sau ramburs):

Dacă optați pentru plată la livrare atunci achitați agentului de curier prin ramburs. Valoarea produsului se plătește în numerar curierului + valoarea transportului conform facturii care se găsește în plicul de expediție a coletului principal din comandă, în spatele documentului de transport. 

În cazul în care cumpărătorul este absent în ziua livrării, curierul îl va contacta pentru a stabili de comun acord o nouă dată de livrare. Cumpărătorul trebuie să contacteze curierul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a curierului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către curier expeditorului.

În cazul comenzilor refuzate sau returnate, costul expediției va fi facturat în comanda următoare.

Livrare parțială

Exista anumite cazuri excepționale în care anumite produse comandate nu mai exista în stocul furnizorului,  iar acest aspect nu poate fi corectat prin actualizarea stocurilor. În aceste situații, fără o notificare prealabilă vom factura doar produsele disponibile pentru a fi expediate cumparatorului. Pentru aceste situații, în momentul în care produsele intră în stoc, cumpărătorul va fi contactat pentru a i se aduce la cunoștință acest aspect în vederea expedierii produselor disponibile.

Atenție!

La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul). Informații suplimentare privitoare la serviciile de curierat găsiți pe pagina web.